Hur har jag tid egentligen ?

Det var ett tag sedan jag skrev på denna blogg, orsakerna är många ! Det jag främst kan skylla frånvaron på är tidsbrist och dålig motivation :-( Jag har fått kommentarer på att jag skriver för långt, så därför tänkte jag korta ner mina inlägg så de blir mer läsvänliga.


Äntligen är våren här och det märks att folket börjar komma ur sina lägenheter och visa sig ute ! idag var jag ute och sprang runt strömmen och jag fick sick sacka mellan barnfamiljerna. Det är alltid kul att se lite folk, det mår jag bra av :-) Livet blir så jävla mycket enklare när det är lite soligt och varmt ute :-)


Denna vecka har jag fullt schema - träning, styrelsemöte i NAIS, handbollsutbildning, träning och styrelsemöte i Ganesha och på fredag möte med festeriet, Helgrymt. Jag är 23 år gammal, men jag sysselsätter mig som en person som har fyrtioårs kris. varför kan jag inte trappa ner och leva livet på en mer normal nivå som alla andra :-(

Nu måste jag berätta om en postiv sak för en gång skull faktiskt, har nämligen kommit fram till att jag ofta är negativ i denna blogg :-( Men det roliga grundade sig i något tråkigt, nämligen att min cykel blev stulen för ett tag sedan!  Nu i helgen hjälpte jag pappa med bilen, huset och trädgården........puuuust !! Händerna var fulla med valkar och sår :-( Men allt detta slit var en strategiskt manöver från min sida, för på lördagen lade jag, på ett snyggt sätt, fram en kommentar om att jag behövde en ny cykel till sommaren. Min pappa som fortfarande var glad över hjälpen sade att han mycket väl kunde köpa en cykel till mig. Vi tittade på "Blocket" och hittade en fin crecent cykel, BMX, som kostade 900 kr. Vi tog chansen och det var nog bland det bästa köp jag någonsin gjort. Pappa och jag fixade till cykeln, köpte lite nya saker och sen var den som ny :-) Nu kan jag äntligen ut och cykla igen, och det i vår solen !!!!!!

Snart bär det av till solen med "solstrålen" ( det vill säga Ullrika), Jag är glad varje gång jag ser hennes leende och hör hennes skratt, nu gäller det bara att hon förstår det.....och det är inte lätt ,det ska gudarna veta  :-S Vi ska alltså till Mallorca en vecka och unna oss allt gott man kan här i livet......nudlar med kycklingsmak !!  Vi hade tänkt hyra bil, sola, bada och vara allmänt turistiga. Jag längtar enormt mycket tills vi sitter på planet och vår resa börjar !

Nä, nu ska jag till träningen snart, idag blir det kombinerat träning vid racketstadion med löpning och badminton. Det gäller att träna inför beach 09 :-) Det blir ett "Mission impossible" även detta år ;-)

Ha det gött där ute i stugorna och kom gärna till Kolmårdens djurpark i sommar, för där tänkte jag tillbringa sommaren i en vrålhet Bamsekostym :-)


Kommentarer
Postat av: Dure

Gu va sött du skriver om Urre (Ulrika) :)

Det var ett mkt trevligt blogg inlägg:)

Kram

dure

2009-04-15 @ 01:41:32
Postat av: annie

Jag håller med ovanstående talare. Jag gillart!!! kram

2009-04-15 @ 18:06:18
URL: http://annwo.blogg.se/
Postat av: Dure

DAGS FÖR UPPDATERING!!!!!!!!!!!!!

Det börjar bli pinsamt!! :)

kram

2009-05-03 @ 21:04:44
Postat av: Dure

UPPDATERING????!!!!

2009-05-09 @ 20:21:59
Postat av: Anonym

UPPDATERING

2009-06-05 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0