Snart dags för KU - seminarium

Sitter här och är nervös inför morgondagen, har nämligen ett seminarium med mitt så kallade konstverk :-( Vet inte riktigt hur jag ska lyckas med bedriften att bli godkänd !! I dag hade vi vernisage med de anda grupperna och jag kan väl säga att jag kanske kunde lagt manken till mer för att framförandet skulle blivit mer estetiskt snyggt !

Jag gillar mitt tränaryrke och jag känner mig många gånger stolt ! Men det finns tillfällen då man undrar vad man håller på med och hur spelarna egentligen beter sig ! Att ge blickar och bete sig nonscalant är något jag ofta irritererar mig på och det är sånt som gör att jag ibland anser det jag anser !! Något jag vill påpeka är att det nte är spelarkunskaperna jag syftar på ! Men jag anser att det är skönt att få ur sig vad man tycker och anser ibland !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0